en sjuk torsdag

Har fruktansvärd träningsverk och feber. Kan inte ens gå utan att det ser ut som att jag har sysslat med andra aktiviteter än gymmet. haha. Tänkte ladda upp lite bilder från goa stunder och händelser.


vi kan börja med denna bilden som togs i april 2010, bilden är tagen i idol kön (Karlstad)



En bild tagen av Michelle som var på besök hos mig i göteborg i höstas. Under göteborgs kalaset kanske det var till och med.



Bild på mig och Felicia från grums där jag var på min kära vän Emmas maskerad fest. Emmas blogg hittar ni i mina rekomenderade bloggar.



yttligare en festlig bild på mig och min älskade vän Tim när han tog studenten.



Bild på mig och min kära mor.



bilder på mig som jag tog i L.A dock på hotellrummet när jag var nyvaken, efter gymet och redo för en dag i downtown.


Bild på mig innan balen i nian 2009



tillsist en nytagen bild på mig och mina älskade kissekatter som alltid väntar på mig när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0