en sjukling

vaknade klockan sex och åkte till stallet ett par timmar. Det var jätte gott att få snoosa och pyssla om chuck imorse. Jag ´blev bättre igår men nu har influensan kommit tillbaka igen fy fy. Om jag är piggare imorogn tänkte jag gå och inhandla lite nya outfits. De nya "bonde" kollektionerna är ju underbara. Skulle kunna leva på nudlar i en vecka för att kunna köpa de mesta ur dem!! Kissen som jag skrev om i den förr förra uppdateringen har nu fått ett akuthem så länge. Det var en ängel som tog emot henne. Den ängeln tog också emot mig när jag var 13 år, idag är hon min mommo. Hon är en fantastisk extra mamma. Hon har ett hjärta av guld. Hennes famn är alltid öppen, för alla individer! Världen behöver fler människor som min mamma och min mommo.



( min mommo )

mitt huvud är helt tomt och det börjar en film på tv:n så jag slutar nu innan jag börjar "ordbajsa" Ciao!


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

krya på dig <3 kram <3

2011-02-13 @ 09:32:05
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0