ett två tre.

Detta var ett väldigt bra tag sedan och jag tar bort alla inlägg precis som förra gången och börjar om på ett glatt kapitel. livet blir himla mycket enklare då. Under månaderna som gått har jag gjort många misstag men lärt mig och vuxit av dom. Men nytt år och nya möjligheter och detta året är mitt löfte att må så himla bra som de bara går. 2011 kommer innehålla mycket skoj och arbete. Skolan kommer naturligtvis gå i första hand hedan efter eftersom jag vill läsa på universitetet när jag går ut. Har redan planerat in en resa till sunny beach med härliga flickor i sommar så ja .. Året har goda förutsättningar men vi får ju inte glömma att jag blir hela 18 år. fantastiskt! Som sagt jag har höga förväntningar på detta året.
Just nu sitter jag hemma hos min älskade mamma och känner inte alls för att senare sätta mig på tåget och fara hem till min tvåa i Göteborg. Men min helg har varit ganska bra och den har ägnas med En underbar familj och fin fina vänner. Min mamma blev 38 denna veckan så det var mysigt att komma hem och skämma bort henne med paket och massa kärlek. men som sagt idag är det söndag och snart dags för hemfärd. har inte ens hoppat ur nattkläderna ännu och sitter och väntar på min mammas underbara husmanskost! mums. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0