FLYTTA IN HOS MIG

go kväll!
här sitter jag och nervöst gnager bort mitt nagellack. Är livrädd. Knackade nyss på en tandlösgubbe och bara stirrade på mig. efter några sekunder av att bara se mitt liv rulla framför ögonen då jag trodde att min stund var kommen frågade jag kaxigt - och vem är du? han bara log med sitt tandlösa leende. När jag försökte stänga dörren hindrade han mig och räckte fram en lapp som jag inte såg vad det stod på. Jag fick igen min ytterdörr och då står han kvar och knackar för fulla muggar i fem minuter.
Nu är jag paranoid och vågar inte släcka en enda lampa. Kommer inte våga somna i natt och när jag väl gör de kommer jag bara drömma hemska drömmar om detta ansiktet. Skall ha varenda kniv brevid mig i sängen ( och då menar jag till och med smörknivarna ). Imorgon får morfar komma hit och sätta massa kedjor på min dörr.
Det värsta är att jag fick blommor från okänd avsändare och ett kort med orden - du är fin på. Åh tänk om de var från han?
OM INTE FÅR DU GÄRNA SÄGA VEM DU ÄR SOM SKICKADE DOM SÅ JAG KAN VARA LITE LUGNARE.
För ca ett halvår sedan var ju jag utsatt av att män förföljde mig. Tog kort i mina fönster från gatan och skrämde mig om natten. Riktiga stalkers. Detta gjorde att jag inte kunde vara i mitt egna hem och tillslut valde att lämna göteborg och flytta hem till karlstad. DÄRFÖR BLIR JAG NU HELT SKRÄCKSLAGEN. SÅ NATTSÄLLSKAP I NATT VORE JU FINT.
Jag tänkte ta någon dag innan veckan tar slut och lägga upp alla bilder från min operationsdag. även skriva lite mer ingående.
Svar på en kommentar om vilken mängd i implanten jag la in var: 350 cc! och tack till er andra som peppar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0