ny design? ja tack




som sagt har jag ju gjort en ny start i mitt bloggande och bytt vändning totalt. Ny behöver jag en mer personlig design. Men datanörd är det sista jag är. kan verkligen ingenting vilket jag tilll och med är slolt över eftersom det bara tyder för att jag är ute och rör på mig istället *älskar min bortförklaring* Men jag skall försöka hitta någon som kan hjälpa mig med den nya designen så håll utkik! jag brukar ju slänga in ett inlägg som är lite mer betydelsefullt, lite mer humanskt riktat. Det kommer inte ett sådan inlägg nu. men senare ikväll. Skall nämligen pyssa om mig själv med ett väldoftande bad, levand ljus och god dryck. En ansiktsmask åker på som pricken över i:et. Hoppas att detta skall vara en mirakelkur mot min träningsvärk! har verkligen börjat satsa på mitt nyårs löfte, MÅ SÅ BRA JAG BARA KAN!  det går super och livet ser bra mycket ljusare ut. I min idrottsundervisning fick jag lära mig att två timmars träning är som ett lyckopiller. INDEED! Vardagsträning hör ju till det med underbart eftersom jag har ett hushåll att sköta med handling städning osv. och jag är ju entusiastisk att jag har en crosstrainer hemma! har även följt med mikael till gymmet på sistone. Hallå magrutor. Mums. Nejnu skall jag roa mig med ett gamal top model avsnitt så diskuterar vi samhällsfrågor senare. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0