Hemmakväll

Fredag och alla tråkiga medelsvensson sitter hemma och förröstar på nya svenska charmören som gick från Idol Weise till Let`s dance Weise. Vilken härlig kickstart på hans karriär. Så som Petter och så som den otroligt uttjatade Semptember remixen mikrofånkåt Snuttigull Wiese Kamrakåt istället. En sak har jag konstaterat, snubben gör en idol audition som kostymnisse görs sedan om till ännu mer "schtekare" och floppar ännu mer och försöker göra en lets dance karriär. Vet inte riktigt vad jag tycker om den killen alltså. Men precis som repliken lyder i detta inlägget har även jag en hemmakväll. Mitt försvar till det är att jag har slitit som ett djur i skolan denna veckan och det är ruskigt kallt ute så jag är inte så peppad på att dra på mig killer hills och gå tunnklädd ikväll. Därför har jag bunkrat upp med godsaker av olika slag och sjunkit ner i soffan. Att lägga mig tidigt idag och sova ut hör till min bombsäkra plan för denna fredagen. Det var ju ett tag sedan jag satt i min färgglada tvåa en fredagskväll.
Men imorgon är det en ny dag som skall spenderas på gymmet och sedan kolla färjestad-frölunda. Håller tummarna för Vargarna! Kom igen nu för tusan!

Idag har jag även betalat min resa till sunny i sommar känns otroligt gott att veta att man kommer iväg. Detta ser jag fram emot. Kommer bli mycket goda drinkar och massa skratt med riktigt goa flickor. Och kan man tänka sig, bara några dagar innan flyget lyfter fyller jag år. Wihooo!
Tack för ikväll och vad ni än gör, ta det försiktigt och gör inget som inte jag skulle ha gjort ikväll!

Lite bilder från det vi kommer kalla vårt hem i en veckas tid,






tror jag kommer hänga vid den pollbaren en del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0