Imorgon händer det.

God dag på er alla där ute i cyberrymden. Jag sitter på miin sängkant och är jätte nervös inför morgondagen. Har varit inne i city och inhandlat mina första kläder med size M på. Är ju tvungen att ha något att ta på mig under helgen .. Det blev massa myskläder. SKÖNT! Jag har också lämnat av min lillasyster och inväntar nu min mor som skall följa med mig och storhandla och göra andra pratktiska saker osm jag inte kommer att få göra den närmasta veckan. Det blir en mycket tidig kväll idag då vi skall gå upp vid 03.00 och börja vår resa till huvudstaden. Hoppas jag är utvilad så jag klarar av att köra bara. Det känns ganska overkligt. Imorgon kommer min kropp se helt annorlunda ut. Jag kommer ha så ont :( Men men vill man vara fin får man lida pin inte sant? Det dyker säkert upp ett inlägg senare idag och i morgon kommer jag blogga så mycket jag orkar. Ett inlägg innan operationen kommer dyka upp och senare kommer nog ett om hur jag mår. Jag skall föröska göra er så delaktiga jag bara kan! Ha en bra dag så länge! / Aaame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0