Dansar loss i köket, en vecka kvar tills min operation

Hej på er! JAg är på världens bästa humör och har skruvat upp radion på max volym och dansar runt i köket. Det var väldigt länge sedan jag hade sådana lyckokänslor. Har haft en mycket mysig morgon och sovit otroligt gott inatt, det var skönt att känna sig trygg och bara får slappna av en stund. Nu ska jag fixa go fika eftersom jag får fin besök av självaste mormor och morfar. Åh så mysigt. Efter deras besök skall jag bege mig till KMTI för ett tungt pass. Måste ju passa på och verkligen pressa min träning nu, kommer ju bli ett uppehåll efter min operation då min enda motion får bestå av promenixer ett tag framöver. hur skall jag klara det då? 07,45 om exakt en vecka skall jag göra min bröstoperation.. NERVÖS! Återkommer senare idag för nu måste jag lägga på ett kål. Puss på er! / Aaame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0