Nöjd tjej och bestämd storlek

Då sitter jag på X2000 på väg hem till Karlstad, jag har varit på konstellation hos dr Gribbe. Jises vilken djungel av implantat, droppform, hög profil och massvis med andra altenativ. Jag har valt en oerhört naturlig storlek och faktiskt den näst minsta, Dr Gribbe frågade mig tusen gånger om jag inte skulle ta lite större bara för att jag inte skulle ångra mig efter operationen men jag är väldigt nöjd med mitt val och tror att det kommer bli hur fint som helst, 350 ml är storleken jag valt och den skall placeras bakom stora bröstmuskeln, AJ! Om jag ska vara ärlig fällde jag en och annan lyckotår när jag stod där framför spegeln och insåg att jag äntligen ska få göra det här, äntligen ska jag få känna mig kvinnlig :).

Nu ska jag begrava mig i massa musik och god Wok! Hörs sen

/ Aaame


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du göra bröstförstorning??

2011-10-17 @ 16:52:54
Postat av: Anonym

http://myboobslife.blogg.se/2011/march/operationsberattelse.html

2011-10-21 @ 20:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0