Säng aktiviteter, som de ska vara.

Tjenare, söndags natt och jag är ledig imorgon. Livet är fint ibland. Men helt ledig är jag inte. Skall ta min lilla gosse till vetrinären i morgon för att kolla till hans astma och mage. :( Håller tummarna för min lilla bebis.

Denna helgen har varit mycket mycket bra. Mycket tid med fina vänner och blivit någon vän rikare. Vi har också blivit av med en del idioter. Tyvärr så finns de för många sådana och för lite tid för att bry sig. Med lite självrespekt når an framgång tillslut ( hoppas jag i alla fall ).

Nu ligger jag här i min säng, har precis haft ett efterlängtat skype-samtal med min kära Joey i USA. Blir inte så ofta vi får prata nu när har jobbar för US ARMY, får några brev ibland och tider som vi kan talas vid i skype. Och snart kommer han hit och hälsar på mig på hans "semester". Längtar ihjäl mig kan jag lova! Vi sågs för ca 1 och ett halvt år sedan när jag hade min vistelse i USA, och oj vilken kliche det blev över det hela. Vi hade en jätte fin tid tillsammans och sedan sade jag farväl till honom när han klev på bussen för att åka med armen. haha. Fint faktiskt. Skall bli riktigt kul att träffa honom igen.
Men men, tillbaka till just nu. Sune ligger här brevid mig (katten) och myser ner sig. Ozzy ligger och tittar ut på stjärnorna, sikken djup kisse!
Kan inte riktigt sova eftersom jag börjar bli otroligt nervös inför på torsdag!

Imorgon skall jag även köra mördar spinningpass på kmti. Ses vi där?

/ Aaame

GODNATT PUSS SÅ NI BLIR VARMA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0