en hjälpande hand, kissekatt?

Jag är fortfarande sjuk fy. Men nu har jag riktigt ont i hjärtat. Det finns så många hemlösa katter i sverige. Det är något som verkligen berör mig. Lägger alltid pengar i bössorna för hemlösa katter. Varje tia gör skillnad! jag brukar gå ut med massor av mat frånn mimna katter och lägga vid ett ställe som jag vet att många vildkatter tyr sig till. De flesta är ganska aggresiva och skygga men inte alla. Detta blogg inlägget ägnar jag som hjälp till en speciell katt som jag tror inte är född som vildkatt, tror hon har blivit utslängd. Hon är jätte super duper go och social och bara älskar att kela. goare katt finns inte tror jag. ( och mina katter är svårslagna ) men nu behöver hon vår hjälp eftersom nästan alla katt hem i sverige är överfulla och akuthem saknar. Min mor ringer runt just nu till katthem som i sin tur letar akuthem. Jag tänker ta mig an katten om det inte finns någon som kan ta hand om henne så länge men jag är allergisk och har redan tvp korthåriga katter.

nu behöver jag din hjälp, men det finns en kisse katt som behöver dig mer. Det är en långhårig hona utan svans som inte kan jama, hon är tillgiven och social och jätte go. hon kan vara skadad och behöver ett hem. har redan två katter hos mig ich hon skulle gära få bo hos mig så länge men denna goa katt behöver något permanent.

Glöm inte att om ni skall skaffa katt att åka och kolla på olika katthem. då hittar ni massor av olika katter som är avmaskade och leveransklara för ca 200 kr ni hjälper inte bara katten ni väljer utan herrelösa katter som också kan få en plats på hemmet!

KOM IGEN NU NU HJÄLPER VI VÅR FYRBENTA VÄN, HON KOMMER ÄLSKA DIG OCH DU KOMMER AVGUDA HENNE!

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0