pungspark!

Tisdagen leder mot sitt slut och lika slut sm dagen är är min kropp. Har tränat som aldrig förr på gymmet idag. skönt, men vet inte om jag kommer kunna leva med träningsvärken imorgon dock. Såg en spännande artikel i dagens metro om att män känner sig kränkta av BOXER-ROBERT!!!!? Tydligen så var det kränkande mit män att han var vältränad och var välutrustad mellan benen då han ligger i kallsingar. Det var tydligen ett ideal som inte existerar. Snälla män utan en riktig K*K, Så fort ni får det jobbigt för att inte ni har den storleken på pillevicken eller den muskelösa kroppen som en animerad reklam gubbe så skall folk driva det till en rättssak? VÄLKOMMEN TILL EN TJEJ/KVINNAS VARDAG! Ta en tidning, vilken som helst. Eller kolla på tv reklamer. Jag kan lova iatt i varje tidning och i varje reklam paus ser du en kvinna med den perfekta kroppen. smal stora fasta tuttar osv. Vi har vårt overkliga skönhets ideal runt oss varje dag vart vi än går. Så om ni blir kränkta av en animerad gubbe tycker jag ärligt talat synd om er. ni skulle inte klara fem minuter i en kvinnas värld.

(bilden jag snackar om)


Känner att jag har uppdaterat mycket om samhällsfrågor i min nystart i bloggvärlden. Antar att jag tänker fortsätta med det också ett tag till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0