- Sova? hur gör man de?

Åh är så nervös. Har redan fått ont i bysten haha! Men nu är tvätten tvättad, lägenheten nogorlunda städad och maten är inhandlad. Resväskan är packad och jag ahr duschad i läkarsprit. Redo? Om jag är! Dock finns ett problem. Jag måste försöka somna nu eftersom jag skall köra klockan två inatt mot stockholm. alltså ringer klockan på halv två och jag får häva i mig koffein i en halv timme eftersom min fasta börjar kl två.

Har massvis med kompisar som intar Glada Ankans lokaler ikväll så jag hoppas ni får en super rolig kväll och att ni tar en drink åt mig!

Som sagt, skall försöka uppdatera så mycket som möjligt i morgon och min mamma får agera fotograf. Sov så gott och håll tummarna för mig i morgon!

/ Aaame


Kommentarer
Postat av: MILAN - lillasyster Eriksson

Lycka till nu då, gumman! Så får vi ses senare så jag får se det färdiga resultatet. ;) <3

2011-11-02 @ 21:01:55
URL: http://milan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0