Har ni frågor? ställ dom nu. Så svarar jag 21.00 då jag släpper inlägget om min operation



21.00 släpper jag uppdateringen så många väntat på. Jag kommer berätta om min operation. från början till idag. Jag lägger upp bilder på resan gång och skall försöka besvara era frågor så gott de går.
Det har kommit in många frågor ang min operation så jag får be er att ställa alla era frågor en gång till så lovar jag att ni får svar senare ( eftersom det har varit svårt att få in svaren i mina andra inlägg )¨

Vi ses 21.00!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hur kändes det precis innan operationen? Var du nervös? Hur många dagar efter hade du jätteont? Hur mycket kostade operationen? Bra resulat!!!!!:) kram

2011-11-16 @ 18:37:34
Postat av: erik

snygga bröst!!

2011-11-16 @ 19:44:58
Postat av: anonym

Hur mycket kostade det?

2011-11-16 @ 20:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0