Helvetes bilresa

Sitter i bilen mot Karlstad.. Fy säger jag bara. Smärtan är outhärdlig trots mediciner. Att åka bil var ingen hit och vi får stanna med jämna mellanrum för lite bröstgympa. De är riktigt skönt att dra ut musklerna som inläggen ligger i. Jag försöker sova så mycket som möjligt för att slippa känna något. De går faktiskt rätt lätt att somna men de beror nog på att kroppen nöjt så utmattad av den ständiga smärtan. När vi kommer fram till Karlstad skall jag gå in på Åhléns och köpa en fet olja som jag kan smörja
Brösten med för att motverka bristningar. Sen blir de en middag på kebabhouse innan jag åker hem och lägger mig en stund. Skall även försöka gå ut och gå en stund senare då dr Gribbe sa att de var bra för smärtan. Jag har dokumenterat hela resan med bilder som jag lägger ut när jag får orken till det.

Hej så länge / Aaame


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0