Morgon på proforma

Morgonen gryr på proforma och jag och sju tjejer till har grus i ögonen. Natten har gått bra för
Både mignoch
Min rumskompis då vi blev medicinerade med
Jämna mellanrum. Nu börjar ryggen göra ont också, brösten är jätte spända och visar mig att jag lever .. Men man. Ska väl inte klaga. Har fått tagit av
Mig förbanden och släppt dom fria en stund och Gud vad fina de
Är. Bra gjort dr Gribbe! Jag är inte så blå som jag förväntat min heller, allt ser jätte fint ut.

Jag ligger i min säng och väntar på att c skall bli klar i duschen så jag också får ta och svalka av mig svetten! Tur att hon hamnade i mitt rum.. Hon har hjälpt Mig väldigt mycket.

Om illamåendet håller Sig borta
Skall jag dränka mig i caffe latte! Mums. Vi höra lite senare. Puss

/ aaame


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0