puder som snö

God morgon, jag har väldens härligaste morgon.
Gömmer mig under min gose filt och dricker ton vis med vitamin well. Nyss var jag ute på en morgon promenix.
Det luktade vinter ute. Du vet, så där härligt som de luktar av pudersnön en solig dag i skidbacken? Det renar nog alla människors lungor skulle jag tro.
För mig får snön gärna komma snart då man får ta på sig bootsen och hoppa upp på brädan och bara känna den iskalla luften slå mot kinderna.

Smärtan är värre än igår. har en knut i ryggen som tar kål på mig så en frivillig massör får gärna höra av sig!
Nu skall jag dansa ut i hallen och göra mig klar för ännu en dag.

Puss och avstånds kram

/ Aaame

Kommentarer
Postat av: mmn

naked pics xD?

2011-11-09 @ 09:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0