söndagshäng med gårdagens nattsällskap. BONUS

Söndags kväll, godispåsen står där på bordet. Halvt uppäten. Jag ligger i soffan där mitt natt sällskap lämnade mig. Efter en bra utekväll där jag fik träffa nya och spännande människor. Knyta nya och viktiga kontakter inom min branch och blivit några vänner rikare. Åh vilken bra kväll de var igår. Trodde inte jag skulle klara av att gå ut men glädjen övervann smärtan.

Hela veckan är bra, att vara singel är du riktigt nöjd med. Fredag lördag älskar du det. Men söndag. Åh denna återkommande söndag. Då känner du känslan som är så sjukt jobbig. Du ligger där under filten och det känns tomt. Åh fy för den känslan. Då ringer telefonen. Och männsikan som var mitt nattsällskap inatt hörs på andra sidan luren. Vi båda känner känslan. Vi känner likadant på fredag och lördagskvällarna, och även exakt samma sak en regnig söndagskväll. Vi skrattar, väntar oskyldigt på att någon utav oss skall släppa bomben. Den släpps aldrig men vi förstår varandra. fattar beslutet att ses och rädda varandra. LÄNGE LEVA VÄNSKAPEN vill jag bara säga. Nu sitter jag fortfarande där hon lämna mig, och vänar på att hon skall ramla in i min hall och stöka ner med sina tusen saker hon har med sig. Vi har nu varit vänner i 12 år och vi  har alltid lika roligt. - vem tusan behöver en partner egentligen? För fy vad simpelt det är när ensam är stark. Och när man har de bästa vännerna på jorden? Åh livet är för bra!

Imorgon kommer uppdateringen så många har väntat på. Bilder och en utvärdering från operationsdagen till idag.
Ha ett trevligt söndags häng allihopa. För det skall jag ha!

/ Aaame

Kommentarer
Postat av: jag

Jag har suttit och läst lite i din blogg, och jag måste säga att jag tycker att du verkar vara en riktigt fin o go tjej, som bryr sej om världen och andra människor. du behöver inte oroa dej för att du ska bli kallad dum bimbo osv pga din bröstoperation. fler borde vara som du =)

2011-11-14 @ 23:09:36
Postat av: elin

heeej..kan inte du skriva lite mer om din operation osv..e nämligen själv sugen på 350ml så vore kul å se bilder osv..braaa blogg:)

2011-11-16 @ 18:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0