Här var de dött

Tjenare och god natt, är du som mig och inte jan sova? Poor you..

Här har jag slarvat med uppdateingarna.. Slarvat och slarvat kanske jag inte ska säga men, har varken haft tid eller orken till de. Men men alla har ju sina perioder och då tror jag att det är bra att hålla sig undan från de ultra komersilla för en stund. En dryg vecka kvar till operation och nerverna börjar besöka mig. Fy vad ont jag kommer ha. Still worth it!

Måste verkligen få besök av JB snart ska faktiskt upp tidigt och träna. Men något fattas mig, min kropp är fylld av rädsla och orättvisa. En famn och ett bultande hjärta vore underbart.

Lovar mer ingående uppdates imorgon, ses då.

God natt / Aaame


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0