Skor, behöver jag säga något mer?

Go'kväll! Här sitter jag och myser i soffan i sällskap av en godispåse och feber. Ursh jag blir ju aldrig riktigt fri från den förbaskade förkylningen! Jag tar helg redan i morgon och det skall bli riktigt skönt. På fredag kommer min kära vän Simon till mig och vi skall bara prata prata prata och låta våra mjukisbrallor ta en dejt. Hur gött är inte de då? Välbehövligt dessutom, Simon får mig alltid att må toppen. På söndag skall jag även resa till huvudstaden för mitt besök hos Proform, SPÄNNANDE :)

Nu vill jag ge credd till en sko/väsk sida på nätet. www.baglys.com! Där hittar du unika ( och låt oss inte glömma ursnygga ) skor till bra pris. De tas direkt från fabrikerna som finns runt om i världen. Ett par av mina som jag har beställt kommer tex från kina. Detta gör ju att vänte tiden på de nya godbitarna kan ta upp till 14 dagar men åh vad värt det de är. Du betalar ingen frakt eller tull. YUMMIE!

Men, det har blivit lite fel ( pga att jag gjorde en adressändring samtidigt som min beställning ) som gjort att jag har väntat lite längre på mina skor. Och kundservicen på baglys.com är fantastiskt. Chefen har själv tagit kontakt med mig och verkligen gjort allt vad hon kunnat för att jag ska få mina skor innan fredag. Hon är även hur trevlig och go som helst. SÅ i morgon får jag äntligen hämta ut mina nya älsklingar. Kundservice ville till och med att jag hörde av mig oavsett hur det gick på posten i morgon och de tar max fem min tills du får svar från dem. Det är vad jag kallar kundservice det! Så STOR TUMME UPP!

Här är ett par av skorna, dock enbart 10 cm klack.  LOVE THEM!



Här är ett annat, väldigt söta. Sköna kilklackar. 11 cm


Imorgon är de på mina fossingar. Nu ska jag äta lite mer. GÖÖÖÖÖÖÖTT!

-Acceptera dig själv, så någon annan kan göra det också!

/
Aaame


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0